Hemma...

Nu är jag hemma. Vi åkte till forum med Veronika och Magnus och käkade middag. Jag köpte ett par svarta skor oxå =). Ett par svarta puma... Så nu har jag vårskorna fixade.
Sen åkte jag och Veronika och drack kaffe hos Anneli med mina systrar.

Imorgon ska vi till Semlis på förmiddagen och dricka kaffe, vad annars?! Sen på kvällen är det fotboll =). Helsingborg- Hammarby. Så det blir nog lugnt hemma i soffan framför matchen imorgon kväll...


Aja, ska kolla om nån har uppdaterat sin blogg sen jag kollade för några timmar sen, sen ska jag sova.

Puss puss natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon!

Fan va du är duktig som slänger in bilder å grejer =P

avancerat värre!

2009-04-16 @ 07:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0