Hittat på Emmas blogg

Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer Alla som vill ;)
 _________________________________________________
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Vad ska du göra?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Oki

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Tja!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? När var vi hos Chilla?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
En blondin hade fått en buckla i bilen.

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Ring till mitt jobb om du kan.

7. Vad vill du höra mest av allt? Tack


8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
OkOk

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

HA HA visst va det roligt ::)

2009-04-16 @ 22:04:50
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadu bra fråga.!

jag glor runt på andras bloggar o så hittar jag sånt ; )





pUSSS

2009-04-16 @ 22:25:22
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0