Ibland...

...är man bra jävla konstig... Jag blev så uttråkad, så jag bara började gråta helt plötsligt?! Jag menar hallå... Skum tjej! Men Fredrik körde iallafall upp mig till Ronja. Hon, jag och Svea gick ut på promenad i typ 1½ timme. Hur underbart som helst! Sen bjöd Ronja mig på middag, korvstroganoff och sallad. Jätte gott, men blev proppmätt typ på en gång... Semlis kom dit och vi kollade på lite bilder på Ronjas gamla dator, herregud vad vi skrattade =). Sen körde hon och Svea hem mig. Nu är jag jätte trött, så snart ska jag gå och bädda ner mig i sängen och be älsklingen hålla om mig tills jag somnar ;).

Puss och natti


Kommentarer
Postat av: emma

naaaw va gosigt!



Så där blir det för mig också.

man måste gråta ibland!





Pusss

2009-04-27 @ 22:25:51
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: veronika

hej gumman!

Oj kom på det nu jag såg faktiskt <att du hade ringt men jag glömde ringa upp sen. vad ska du göra idag? komma in till stan kanske? puss

2009-04-28 @ 07:18:58
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0