Kaffe =)

Det blev ingen promenad med Chester imorse. Mamma och jag åkte till Kungens Kurva direkt. Jag köpte träolja på Jula, så på lördag ska jag väll olja in altanen tror jag...

Typ en timme tog det hos Chilla, och sen åkte jag hem till Veronika. Hon bjöd på lunch, korvstroganoff och ris, och sen kom Emma så då drack vi kaffe =).

Nu håller jag på med middagen, för Fredrik ska iväg vid 17.30, så då tänkte jag ta mig en promenad upp till Semlis. Sen blir det ut och åka bil med Ronja ikväll igen. Veronika ska nog hänga med...

Imorgon är det Fredag! Tjoho! Igen lixom... =)

Ska läsa lite bloggar och kolla facebook innan jag ska dra igen.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0