Kallt...

Termometern visar bara på 2 grader, brrr... Fast det är klart, värmen kommer väll med solen lite senare. Jag vill ha varmt.

Idag ska jag och mamma förbi Årsta, sen ska jag med henne till läkaren, och sen ska vi möta upp mormor i Sickla och handla påskmaten till på Söndag.

Jag känner mig snorig och har ont i halsen idag, *suck*. Fast jag var mer förskyld igår tror jag minsann. Så det har väll satt sig i halsen nu =(.

Nu ska jag börja röra mig upp mot mamma tänkte jag.

Ha en underbar dag i förhoppningsvis den varma solen

Kommentarer
Postat av: veronika

Tack gumman känns skönt med stöd hehe =D hoppas att det blir bra väder i morgon så att vi kan grilla lite!

2009-04-07 @ 18:47:52
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0