Måndag

Semlis kom hit vid typ 8.30 imorse eller nåt. Vi drack kaffe och sen gick vi en runda med Svea. Vidare upp till henne och röjjde i lägenheten. Lunch på kinan i centrum, tillbaka till henne. Ner hit och en runda med Svea igen. Sen åkte Semlis till stallet och jag åkte till Emma och drack kaffe =). Kom hem här för ett tag sen, och nu funderar jag på vad det blir för middag?! Blir och blir, menar ju såklart vad jag ska laga ;). Kanske korvstroganoff, Emma kom med det tipset, och vi har ju allt hemma till det. Får se...

Vad händer ikväll då? Jag hoppas att Semlis och Svea tittar förbi så vi kan gå på promenad... Tråkigt att gå själv ju =(.

Ska ta en kopp kaffe och en cigg på altanen nu. Ha det!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

va mysigt att sitta på altanen, vill också ha en altan =D...



Pussss

2009-04-27 @ 16:39:50
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

orka gå hehe...



Oki =)

2009-04-27 @ 18:20:22
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0