Måndag =(

Jaha, så var det Måndag igen då...

Det blev inget Nyckelviken igår, vi åkte till IKEA istället. Det funkade ju det med ;). När Fredrik kom hem från båtkursen åkte vi till Daniel och Stefan och blev bjudna på middag- Tacos. Jätte gott. Vi spelade bingolotto oxå. Fredrik vann 100:- och Daniel vann 200:-...

Idag ska jag och Denise åka till Sickla. Ska se om jag hittar några ljusa jeans, vill ju ha det nu när det är vår och förhoppningsvis snart sommar (?).

Ikväll kommer Ronja, Semlis och Niklas hit och grillar. Mysigt! Sen är det ju derby! HIF- DIF! Det börjar iallafall kl 20...

Om 45 minuter ska jag hämta Denise, så det är väll dax att börja göra mig iordning kanske.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja men det gör jag =)=))=





Pussss

2009-04-20 @ 10:32:19
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: veronika

ja det kanske vi gör! =D

2009-04-20 @ 13:42:45
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0