Morr´n

God morgon allihopa!

Söndag idag då... Händer inte så mycket idag. Måste åka till forum och köpa en ny "näsplupp", tappade min i handfatet igår, och vips sa det så var den borta =(.

Skrev ingenting alls igår... Fredriks föräldrar kom ut straxt efter 10. Vi krattade och eldade. Hann med att ligga i solstolen en stund oxå. Underbart!
Sen åkte jag till Ronjas jobb och var där typ 1,5 timmar. Drack kaffe...
Vidare till Semlis när Ronja slutade. Var inte där så länge, utan åkte hem och la mig på soffan istället. Dom drack ju vin, men jag hade sagt till Fredrik att jag skulle hämta honom. Men när jag höll på att somna satte jag mig i bilen och tänkte åka och träffa mina systrar igen, men jag ringde Fredrik precis när jag hade åkt, och då var han på väg hem. Han fick skjuts med min morbror, så det var bara att åka hem igen och lägga mig =).

Undrar om det tänker bli varmt och skönt idag?!

Just det, vet ni vem som har namnsdag idag? JAG! Grattis grattis till mig =).

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis på namnsdagen ; )





pusssss

2009-04-26 @ 12:16:39
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0