Snart fotboll...

Japp, snart börjar fotbollen. Alex och Fanny skulle komma förbi och titta med oss. Får se om Patrik dyker upp oxå.

Det var en skön promenad imorse, Semlis mötte mig på vägen =). När vi kom till henne drack vi kaffe och åt rostis mackor. Emma kom förbi en snabbis, men Semlis skulle till stallet, och jag hade lovat Ronja att komma till henne, så Emma hakade på dit. Hon bjöd på lunch och självklart kaffe. Sen körde jag Rompiss till jobbet för att sen åka vidare hem. Har städat och fixat här lite. Måste ju vara någorlunda när det kommer folk hit på Lördag och firar Fredrik.

Imorgon ska vi till Emma. Hotade henne med att vi kommer kl 10 =). Så kaffe där, och sen hem och fixa naglar på Semlis. På kvällen ska vi till Ronja och dricka lite vin och en och annan drink ;).

Nu håller Fredrik på med middag, pytt i panna. Sen blir det som sagt fotboll. Ska försöka somna i tid ikväll. Senaste kvällarna har jag lagt mig tidigt, men inte kunnat somna =(. Kanske ska pröva med att stänga av tv: n?!

Ha det bra!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ronja

hahhah du lär ju knappast störas av tv:n me tanke på att du knappt har nån volym på!!!

2009-04-16 @ 21:09:58
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0