Sol =)

Underbart väder... Blir så lycklig...

Idag ska vi, kanske jag ska säga Fredrik, byta till sommardäck på MIN(?) fina bil. Sen ska vi nog hämta Ronja i stallet typ runt 14. Emma ville att vi skulle komma upp till parken kl 15 och ha påskknytis, men det blir det inte. Kanske åker förbi och säger hej iallafall. Får se vad resten av familjen tycker (Ronja och Fredrik). Semlis skulle till stallet nu och sen skulle väll vi höras av senare.

Vi hade iallafall trevligt igår. Det blev inte så sent heller, tror att dom drog typ vid 12.

Imorse när jag vaknade hade Fredrik städat och fixat frukost =). Altandörren stog öppen utan att jag frös. Mysigt! Ska börja röra mig utåt nu, man måste ju ta vara på solen ;).

Vi hörs!

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0