Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 32
2. Vem var den sista du träffade? Mina kära arbetskompisar
3. Hur lång är du? 166 cm typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Slökollade på nån imorse på canal+, men vet inte vad den heter
5. Vem ringde du senast? Min syster Ronja
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej. Kram (skickade till Jessica)
7. Vad är helgens planer? Påskmiddag idag på Henkan. Imorgon kalas för mormor.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Spille rille...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma?  I veckan nån dag säkert.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gråa typ...
12. När vaknade du idag? runt 08:50 kanske
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Vadå, nån som varit "efterlyst" då eller? nej, isåfall.
14. Vilken är din favoritplats? ?
15. Vilken plats föredrar du minst? ?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hus(?)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret
18. Vem fick dig att skratta senast? Rompiss
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har både och, 3 bärbara och en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Utan ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 2 och Fredrik har 1.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någong gång spytt på någon? Kanske när jag var bebis?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Det tycker jag nog.
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte riktigt, beror på vad jag är sugen på.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med mig till min familj.
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag!
30. Tycker du om kaffe? Oh ja, men dte kanske ni har förstått om ni har läst min blogg?!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida kanske
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Nja ibland, beror på humöret
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av cigg, räknas det som en beroendemänniska?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det iallafall.
37. Vill du ha barn? Ja, tids nog.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min familj och hemmet
42. Äger du dyra smycken? Nja...
43. Har du någon gång testat narkotika? Tyvärr...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En klunk kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Just nu kan jag ju börja skratta för mig själv när jag tänker på Rompiss. Hon är ju för rolig ibland.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så många, men får väll säga handleden då.
47. Vad har du för ringsignal? Den jag har just för stunden heter typ samson.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, mamma spar hon ;)
49. Flirtar du mycket? Nej, sen kan jag säkert bli lite flirtag av mig på fyllan kanske, mest på skoj bara...
50. Vart togs din profilbild? Gran Canaria
51. Kan du byta olja på bilen? Tror inte det. Har en händig man ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, konstigt nog.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Säkert nån Denise Rudberg bok.
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit i bilen på väg till jobbet 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev väll nåt kul i kalendern
59. När var du i kyrkan senast? Ehh... Kommer faktiskt inte ihåg.
60. Vilka personer utmanar du: Dom som känner sig manade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0