Tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit och handlat mat typ...

Imorgon ska det vara kallt, 7 grader och moln... Brrr... Jag vill ha sol! Jag ska iallafall hämta upp Ronja kl 11 på hennes jobb. Sen ska vi ut till Mölnvik, jag ska köpa olja till altanen. Fredrik har fått för sig att det ska oljas. Sen ville Ronja att jag ska åka med henne till stallet och promenera med Wille.

Imorgon ska Fredrik hämta Andreas efter jobbet. Han ska sova här tills på Torsdag =). Vi kör hem honom på dan, och sen på kvällen ska vi grilla här med lite polare.

Ska borsta ut mitt nytvättade hår nu och sen sova.

ha det bäst!

Puss och kram till alla mina älsklingar som läser min kära blogg (om det nu är några?!)

Kommentarer
Postat av: ronja

ja läser din blogg ;) mysigt vi ska ha me wille imorron :D

puss puss

2009-04-07 @ 22:09:55
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0