Trött

Jag är jätte trött idag, vet inte riktigt varför...

På förmiddagen handlade jag mat i Sickla med mamma och mormor. Sen kom Veronika hit och drack kaffe och åt morotskaka =). Sen stack vi upp till Denise och Patrik och passade Fabian, och sen till Ronja på en snabbkaffe och cigg. Ja, så har min dag sett ut. Inte konstigt att man är trött, har ju varit igång hela dan.

Imorgon ska jag åka med Veronika och Emma till Tyresö och sen till forum. Jag tänkte köpa ett par nya skor =). Denise hade köpt ett par skit fina, och jag funderar på att köpa likadana. Det är ju inte första, och säkerligen inte heller den sista som vi har likadana skor =).

Ska vänta på att Ronja uppdaterar sin blogg, sen ska jag sova.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ronja

sov nu!!!

2009-04-14 @ 22:18:52
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0