Vad glad jag blir...

...när jag inser att det iallafall är några som läser min blogg. Puss på er!

Har haft en skojjig dag idag iallafall måste jag säga. Hämtade Ronja på hennes jobb kl 11, sen åkte vi ut till Mölnvik och gick på bolaget. Skulle ju köpa olja till altanen, men kom fram till att Fredrik måste vara med och göra det, för det skulle va si och sån olja och si och sån pensel... Efter shoppingen på bolaget åkte vi till stallet och promenerade lite med Ronjas häst, sen hem till semlis och drack kaffe. Emma och Sussie var oxå där. Sen åkte vi till Värmdö köpcentrum och köpte en slang till Semlis tvättmaskin och sen handlade vi lite mat på Coop för att sen dricka lite mer kaffe hos Semlis =).

Nu är jag iallafall hemma. Andreas är här och Fredrik höll på att laga middag när jag kom hem =). Snart ska vi åka upp och dricka kaffe hos Ronja...

Ska umgås lite med Drutten nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör vi nå annat änn att dricka kaffe lr????

2009-04-08 @ 20:25:33
Postat av: Anonym

Ha ha ha... Vi har ju för f-n blivit värsta kaffekärringarna...

2009-04-08 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0