Valborg

Började dagen hos Emma med en kaffe och en cigg. Sen packade vi in oss i bilen och hämtade Veronika. Gick runt i affärer, åt luch och gick i affärer lite till. Jag var så trött... Hem en snabbis, sen upp till Semlis, och sen hem och ut och gå, och nu sitter jag här. Känns som en bra dag idag, hade kunnat varit lite piggare, men men... Om en stund ska vi åka till Malmgrenska och äta middag med Veronika och Magnus. Mysigt!

Sitter och funderar på när Denise ska få bebis?! Tycker att det är dax nu. Hon var ju beräknad i Tisdags...

Funderar på att lägga mig på soffan en stund, men frågan är om man bara blir tröttare då?!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna och Colin

Man kan ju gå över 2 veckor med bebis..=)...men hennes kommer nog snart..e ju 2a :)

2009-05-01 @ 07:20:01
Postat av: Anna

tog du bort min kommentar, du svara inte ens på den?????

2009-05-02 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0