3 veckor kvar...

Ja, nu är det 3 veckor kvar till jul =). vad fort det har gått... Måste planera in en dag för tillverkning av julgodis. Ska väll inte göra så mycket i år, men lite måste jag ju iallafall göra.

Nu sitter jag på jobbet. Det är slutsålt (DIF- Modo), så det enda vi gör är att säga: "Bortaklacksbiljetterna är på baksidan om den här kassan" och "Tyvärr helt slutsålt... Inte en enda biljett kvar...".

Idag har jag, Denise och lilla Flisan varit i Forum hela dan. Vi började med att äta lunch med Kenta och Jessica, sen drog dom och vi kolla runt i affärer. Jag köpte ingenting (!) medans Denise i sin tur köpte massa julklappar.

Efter jobbet gasar jag raka spåret hem till Denise för Torsdagsmys =). Veronika och Emilia skulle komma oxå. mysigt!

Imorgon ska jag och Denise på Backstreet boys konserten. Hoppas dom kör gamla godingar, annars blir det ju inget roligt. Det är ju inte så att vi är fan av dom nu, men vi var för typ 10- 12 år sen...

Ähh, ska gå ut och röka nu tror jag. Ha det bra!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0