Faan

Jag har blvit dålig på att ha med mig kameran... Bättring Therese!

Fredagen bjöd på konsert på Hovet. Backstreet Boys! Den var riktigt bra. Jag körde så Denise kunde ta en cider eller två. Vi skulle in till centralen och säga hej till Lena oxå en snabbis, som slutade på Golden Hits kl 2... Det var helt okej, men ett glas vin hade ju inte skadat :).

Igår var vi hos Peter och Anne typ hela dan. Jag gick hem en stund och kollade på typ en och en halv film nerbäddad i soffan. Kände mig inte riktigt hundra. Sen kom Fredrik och Peter och drog upp mig och sa att vi skulle åka och handla. Tur att nån avstog glöggen på dan ;). Sagt och gjort. Vi åkte upp till centrum och handlade tacos och sen lagade vi det hemma hos dom. Efter det gick grabbarna hem till oss och bastade. Jag, Anne och Linda drack kaffe, rökte och snackade skit... Tidig hemgång för mig, typ 21.30. Straxt efter kom Fredrik hemtraskande.

Idag tror jag att jag åker med Fredrik upp till Henkan om han nu ska till sina föräldrar och kakla i deras kök... Få se hur det blir.

Ha det bra mina kära vänner

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Har frågestund i min blogg nu.

Så passa på att fråga, jag svarar på allt!

2009-12-12 @ 23:38:04
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Novalies mamma

God jul till dig också... vi kommer hem helgen efter jul någon gång, inget bestämt ännu... men absolut ska vi hinna med en morgon kaffe innan jag åker till jobber, innan årets slut hehe pussssssssss

2009-12-20 @ 14:25:57
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0