Fika och Forum

Idag har jag varit hos Jessica och Isabel och ätit frukost, druckit kaffe, ritat och spelat kalaha... Kul!

Sen åkte jag till forum en sväng...

Nu kollar jag på Mamma Mia. Den är ju underbar!

Vet inte vad jag ska fixa till för middag... Kunde tänka mig spaghetti och köttfärssås. Men bara för att jag för en gång skull är lite småsugen på det så har vi ingen köttfärs hemma. Orkade inte handla det heller... Tror iallafall att det blir nåt med fläskfilé för det ligger i kylen. Sen vad jag ska göra med den, hur mycket jag orkar fixa... Skulle ju vara jätte gott med vitlöksspäckad, baconinlindad fläskfilé med ris, men vi har ju fan inget ris hemma heller... Blää! Jaja, får se vad jag gör...

Ska lägga mig på soffan nu och kolla på filmen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0