Huvudvärk...

Ja, jag har huvudvärk... Hemskt att säga, men det är nog för att jag inte har druckit en droppe cola idag. Det får bli två alvedon och sängen snart...

Idag har jag fikat hos mamma och varit och handlat lite. Sen gick luckan på min mobil av, suck. Och på min dumma, knäppa mobil måste man stänga luckan för att knapplåset ska funka. Arg som jag var gick jag in på The phone house och köpte en ny på avbetalning... Jag ville ju egentligen ha en ny mobil, så jag kanske var lite glad ändå ; ). Imorgon ska jag åka till forum med den trasiga telefonen och se om det går på garantin, vilket det absolut borde göra! Sen får mamma ta den tänkte jag. Hon blir galen på mig och mina mobiler. Fast det är klart, jag köper ju nya lite väl ofta kanske...

Imorgon ska jag äta middag med Kattis. Hon bjuder på middag och jag på efterrätt : ). Sen ska vi på bio... Våra män ska ju till Gröna Jägaren, hockey och sen jägaren igen säkert. Får väll hämta dom när dom känner att dom är redo att åka hem.

Nu blir det en cigg och sen mina alvedon och sängen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0