Idétorka

Ja, har verkligen idétorka på vad jag ska skriva i min blogg... Men jag får väll hitta på nåt.

Idag har jag jobbat, 10- 16. Det var LG Hockey Games...

Sen har vi varit på kalas hos Harri som fyllde 40. Hipp hipp hurra! Vi fick förrätt, varmrätt och 3 olika tårtor att välja mellan, så nu är man proppmätt...

Annars har helgen varit ganska lugn tror jag. I fredags var vi hos Denise och Patrik och grillade älgfilé... Hur gott är inte det??? Fan det bästa köttet jag nånsin har ätit. Andreas sov över hos oss... Alltid kul att ha honom här...
 Igår var jag med mamma på akuten, hon hade jätte smärtor i magen... Tyckte så synd om henne. Men hon fick värktabletter med sig hem. Dom ville väll lägga in henne pga smärtan, men som hon sa, hon kan ju lika gärna ligga hemma och ha ont, vilket är sant och läkaren höll väll oxå med om det till slut. Sen var vi återigen hos Denise och Patrik och åt middag, plankstek... Gott! Vi kollade på melodifestivalen och sen åkte vi hem och sov...

Jag fick en ny jätte fin kamera av Fredrik och Sally (katten) när jag fyllde år, så jag ska försöka ta lite roliga kort och lägga in här =).

Så, nöjd Veronika? Ja, hon ville ju att jag skulle börja blogga igen...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det låter som en trevlig helg! ska tjata lite på magnus att vi ska ta en prommis ner till er någon dag här i veckan =)

2009-02-08 @ 22:50:12
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0