Jag blir så trött...

Jag blir så trött på min mongo-syster. Vi pratade om att baka bröd på fredag, eftersom båda är lediga så ville vi hitta på nåt... Och vad gör man utan pengar? Då kom jag på den brillijanta idén att baka bröd. Åh, så gott! Bara det att min syster är ju lite störd ibland =). Hittar på dumma ursäkter som ingen går på. Läs själva:

Therese säger:

vad ska vi göra då?

baka bröd?


Von Stjärtenstam säger:

myyyyysigt!


Therese säger:

ja...

men jag kan ju komma till dig då om du vill


Von Stjärtenstam säger:

Nej ja kommer till dig


Therese säger:

varför?


Von Stjärtenstam säger:

d e så trång hos mig, ja får damp plus att d e bra om ja får en promenad så ja rör på döfläsket


Therese säger:

men mitt kök är så litet...

jag får damp...


Von Stjärtenstam säger:

lägg av!!!!


Therese säger:

lägg av du!!!!


Von Stjärtenstam säger:

ne seriöst, hemma hos mig e d så omysigt

hos dig finns d natur


Ja, Ronja kallar sig Von Stjärtenstam... Mmm, jag vet!

Men asså seriöst, sen när har hon intresserat sig för natur??? Ja du, hon är en skojjare... Så himla vittsig. Tror hon att jag går på det där med naturen??? Hon kunde ha sagt vad som helst för utom det. Herre gud, vad rolig hon är. Tror att jag ska gå på att hon vill komma hit bara för att det är natur här...

Men än är inte sista ordet sagt... Hon skulle duscha nu och sen skulle vi höras. Ronja ditt mongo asså!


Kommentarer
Postat av: ronja

äsch! d e klart ja bryr mig om naturen, ja vet att d e ingen som tror på d, men d e faktiskt så!!!!

2009-02-11 @ 21:21:42
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0