Jobbar

Sitter på jobbet... Det är lugnt än så länge. jag och Erika spelar alfapet på nätet (Betapet.se).

Har varit i sickla med Emma idag. Har fyndat en bh på twilfit för 10:-, löjligt billigt! Kul med rea. Nåt annat köpte jag inte. Jag är så dukltig! Eller egentligen är jag ju illa tvungen att vara duktig, jag har ju inga pengar... Inte kul inte...

Inför morgon dagen blev det iallafall så att Ronja kommer till mig och tittar på film, Mia och Klara dvd: n...

Fick veta att det blir en till Madonna konsert. Släppet är på Tisdag, så då ska jag jobba =).

Aja, vet inte vad jag ska hitta på att skriva så:

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Veronika

åå jag måste få låna mia och klara filmen av dig någon gång =) dom är ju så bra!

2009-02-12 @ 17:43:38
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart Veronika. Jobbar du imorgon?

2009-02-12 @ 18:06:05
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0