Mjuk och len

Jag köpte rengöringsprokuter i forum idag... Biotherm för torr hud. Rengöringskräm, ansiktsvatten och en helt underbar ansiktskräm... Nu är jag mjuk och len i ansiktet =). Jag som alltid är så torr annars. Tvivlade ett bra tag på att köpa det, det kostade ju massor... Men tillslut gjorde jag det iallafall, tack och lov. Det var värt varenda krona kan jag säga redan nu efter att ha använt det en gång. Måste ta mig råd att köpa en ögonkräm oxå. Fick med ett litet test och det känndes riktigt bra...

När Fredrik kom hem åkte vi till Bygg-Ole och köpte jobb byxor till honom. Han gillar inte dom som dom får på jobbet... Sen blev det middag på McDonalds... En caesarsallad med crispy chicken för min del... Måste ju säga att dom har lite tråkig sallad där tyvärr... Men den är god...

Nu har jag gjort hemmapressad apelsinjuice, så gott!

Kan tänka mig att gå och sova nu, men ska sitta uppe iallafall till 21 tänkte jag... Kan ju inte gå och sova kl 19 ju. Fast fick jag bestämma skulle jag nog gärna göra det varje kväll =S... Iallafall nu på vinterhalvåret.

Fattar ni att snart halva februari har gått?! Det går ju fort... Hoppas att våren vill komma snart. Blev så glad idag när solen sken...

Imorgon ska jag nog åka upp till Jessica och Isabel på dan och dricka kaffe och spela spel =).

Ska se om jag hittar nåt kul på tv nu. Ha det bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0