Söndag

Idag är det söndag, vilket innebär att det är måndag imorgon igen... Helgen har varit bra. Andreas har ju varit här hela helgen...

Nu sitter jag och Fredrik och glor på tv, Andreas sover fortfarande.

Igår skrev Stefan till mig och frågade om han kunde överföra pengarna till mitt konto?! Just det, jag har ju sålt ett tv spel till honom kom jag på då =). Så det blev några hundra mer än vad jag trodde den här månaden. Då kan jag ju absolut gå ut och äta med jobbet den 21: a med gott samvete. Hade bestämt mig för att gå med, men det kändes lite surt. Det kostar ju ändå 400:- för varmrätt, efterrätt och 2 glas vin. Vi fick lite förmånligare pris om vi tog så. Vi är ju ändå typ 18 st som ska med... Vi ska tll Fondueboden... Mysigt att så många ska med!

Idag ska vi nog inte göra nånting alls tror jag. Köra hem Drutten efter middagen sen ikväll, men annars ska vi nog bara vara hemma... Känns som det kan behövas, men jag är ju så rastlös...

Imorgon ska jag sova lääänge är mina planer.Sen kanske åka upp till Henkan en stund eller nåt. Tisdag jobbar jag helt dumt, 8.30- 11.30 och 15.30- 19.30. Det blir ju några timmar att slå ihjäl mitt på dan. Får se om Erica och jag hittar på nåt. Känns dumt att åka hem, för då lägger man sig på soffan och blir seg. Jag kan ju alltid åka till mamma eller säga att Emma möter upp mig i Sickla eller Globen om hon kan...

På Onsdag är det GE- galan. Mormor och jag ska gå. Älskar verkligen att se friidrott live =). Fick två biljetter av jobbet, och då tyckte Fredrik att jag och mormor skulle gå...

Torsdag och fredag är det jobb... På fredag ska Fredrik på hockey, bajen- kvällen på hovet. Jag åker nog till mamma efter jobbet, om det inte är så att Andreas ska med på hockey. Isåfall går jag in på hovet efter jobbet och sen får Andreas åka hem med mig. Tror ju att Fredrik och dom traskar vidare till Söder... Kattis och jag pratade om att åka in till Söder, men jag har verkligen inte råd. Fredrik får hellre gå ut...

Ska gå ut och röka nu...

Puss och kram till alla från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0