Tisdag och onsdag

Igår jobbade jag 8.30- 11.30 på Madonna släppet. Det flöt på bra... Sen skulle jag jobba 15.30- 19.30, så jag och Erica (en jobbarkompis som jobbade likadant) åkte till Sickla och mötte upp Emma. Vi gick runt, runt, runt... Köpte födelsedagspresent till Fabian iallafall. Sen var det bara att åka tillbaka till jobbet igen...

Idag har jag och mormor varit i Sickla. Köpte 2 tröjor till mig och en present till Fredrik =). Sen åkte vi upp till mamma och drack kaffe en snabbis. Efter det åkte jag hem och lagade middag, en snabbis förbi Denise och Patrik och sen till Globen för att gå på GE- Galan med mormor. Linus har ju en helt fantastisk underbar kropp ; ). Det gick inte så himla bra för honom tyvärr... Blev lite förvånad över att det inte var nån höjd för damer, undrar varför?!

Ska gå och sova nu.

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0