Ska man ta sig i kragen och börja blogga igen kanske?

Ja, jag vet inte riktigt... Är det nån som överhuvudtaget läser den???

Kan ju testa och se om motivationen till att blogga kommer tillbaka...

Idag har jag varit med Sally på "SPA". Hon tvättas, kammas och fönas... Jätte fin blev hon, fast det var hon ju innan oxå, men visst är hon finare utan alla dessa j-vla tovor som hon så lätt får. Sen var vi hos veterinären och hon fick sin års-vaccination. Det gick bra, men hon ville bara in i sin transportbur och åka hem...

Middagen bestod av Lövbiffsrullar och ris. Det är ju hur gott som helst :). Patrik var här och åt. Pullan och Fabian är ju i solen på Gran Canaria och myser. Nu sitter grabbarna i bastun (som alltid!), och Alex kom precis och ville ha en handduk han med...

Jag tyckte att det var onödigt att bygga en bastu, men Fredrik ville så gärna. Jag trodde att han skulle tycka det var kul i början, men sen bara skita i den. Men jag kan säga att herre jesus vad väl använd den är... Så det var absolut inget dumt bygge ;).

Just det, vi har ju köpt båt sen jag skrev sist. Vi köpte den ihop med Denise och Patrik. Den är jätte fin. Åhh, vad vi ska mysa med den i sommar. Hittade en bild på blocket på typ en lika dan:



Så en sån glider vi runt med i sommar...

Nä, ska kolla på tv en stund nu.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart du ska fortsätta blogga.



Och du, nu vet jag vilka som kommer båtvägen på besök i sommar? :)

2009-01-12 @ 23:25:17
URL: http://www.bannsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0