Trött

Ja, idag känner jag mig tröttare än vanligt. Blir att lägga sig i tid ikväll... Fast imorgon ska jag bara vara hemma och lata mig hela dagen har jag tänkt ;). Ligga på soffan och kolla på film heeeela dagen...

Idag har jag, mamma och mormor varit en snabbis på IKEA. Jag köpte bara värmeljus och åt frukost. Sen åkte vi till Csilla för att vaxa ögonbryn och färga ögonfransarna. Efter det ner till Sickla för att handla lite på ICA Kvantum. Nu är jag äntligen hemma och Fredrik håller på med maten. Patrik och Alex kommer snart och käkar här. Sen ska dom väll säkert basta.

Jag vill ha helg, tycker den här veckan går så långsamt. Jag som alltid tycker att det går så fort, typ måndag, tisdag och sen helg, så jag vet inte riktigt varför den här inte springer iväg som resten av veckorna gör?! På Torsdag ska jag iallafall till stan och träffa Veronica. Det är alltid lika underbart att träffa henne och gå runt i stan, fika och snacka skit. Sen på kvällen ska vi till Fredriks syster, hennes som Markus fyller 13 år. Stora killen ju. På fredag ska jag till Sickla med min kära syster yster. Sen ska jag jobba på eftermiddagen/kvällen. Vill inte! Men men... Det är ju ett ont måste tyvärr =(. På lördag jobbar jag oxå, fast på dan. Fredriks mamma fyller år då, så jag ska väll dit efter tror jag. Vet inte riktigt vad det är tänkt för tid... På söndag tror jag inte att det står nåt i kalendern. Skönt. Hoppas på att träffa Denise och Fabian, känns som dom har varit borta jätte länge, fast dom åkte i Lördags.

Ska kolla mailen och sån´t nu, så inget mer skrivande...

Hoppas allt är bra med er alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0