SOL!

Åhh vad solen är underbar...

Idag har jag tvättat på Henkan. Medans tvätten tvättades och torkades satt jag i parken med mormor, Emma, Danne och Lucas. Sen åkte jag förbi Denise och sa hej. Efter det åkte jag hem och duschade för att sen bege mig till Emma och dricka kaffe. Mötte upp Semlis i centrum och bjöd henne på middag på Eddy´s. Känns ju lite sunkigt att äta där asså, men det var gott faktiskt. Hon körde hem mig sen, och nu väntar jag på att Denise ska ringa så vi kan gå ut och gå...

Undrar när Fredrik kommer hem?! Han är och golfar med Kenta och Andreas. Han snodde min(?) bil den lilla jäveln. Hmm, men det har ju funkat ändå =).

Nu känner jag hur trött jag egentligen är, dumt att sätta sig ner med andra ord...

Just det, jag fick brev idag från transportstyrelsen, dom har godkännt mig som handledare åt Ronja. Så nu kan vi verkligen börja köra på allvar =).

Aja, nog för idag!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0