Hittat på Emmas sida igen ; )

Ja, Emma har ju en rolig blogg... Hittade den här "listan". Så fram med mobilen och skriv i den...

Har du pussat nummer 2?

Alex- säkert nån gång på kinden ;). Det tror jag absolut...


Vad har du för relation med nummer 20?

Sören(Bubben)- Min mammas sambo. Hade inte klarat mig utan honom.


När ska du träffa nummer 30?
Daniel- Min kusin. Vet inte riktigt, men hoppas på att det blir snart!

Är nummer 18 söt?
Anneli(Bompis)- Ja, det tycker jag.


Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Baksidan- Till mitt jobb. Minns inget första intryck, tyvärr...


Gillar du nummer 14?

Becka & Johanna- Sörens bror och hans familj. Och ja, visst gillar jag dom.


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Andreas- Min kusin, och det har jag gjort.


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?  

Csilla- Ska dit imorgon.


Är du nära vän med nummer 23?

Carina.N- Henne tycker jag om! Hon är alltid snäll... Men nära vänner är vi nog inte. Snarare hon och min mamma.


Har du gått på bio med nummer 4? 

Ann- Louise- Sörens brors fru i Finland, och det har jag inte gjort. Tror jag iallafall(?). Nej...


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Drutten- Fredriks syster son. Vad menas med att gå ut? Han är ju lite ung. Men gud vad jag gillar den grabben...

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? 
Anna.H- Ex jobbarkompis från Globen. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Oftast om när vi ska ses.


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Anni- En tjej som bodde på Henkan. Klart jag skulle kunna!


Vad har du och nummer 24 för relation?

Cerese- Ex jobbarkompis från Globen.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25? 

Csilla- Har ju 3 nummer till henne :). Inte vet jag!


Vad är det bästa med nummer 8?

Anneli- Pappas sambo. Det finns mycket bra med henne...


Brukar du och nummer 16 träffas? 

Bilregistret- Och nej! Vi brukar inte träffas...

Så, då var det färdigt. Synd att det bara var låga nummer, kom ju bara till D... Men men...

Idag ska jag träffa upp mormor i forum. Hon ska ta 10- bussen, så hon är väll där vid 10.30 typ. Sen tror jag att jag ska förbi mamma och dricka kaffe. Får se...

Ska kolla runt lite på nätet nu... Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: emma

Verkligen helt skumt,plus att han kom så sent, trot det var runt 20... oki men då vet vi att det finns där, så kan man ju fixa det där själv =)





Kram

2009-03-19 @ 23:37:50
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0