Rastlös...

Jag dör på att bara sitta hemma... Andra dagen idag. Men det är nog bra, för förskylningen är på bättringsvägen. Fredrik har feber, men jag tror att han också kommer bli bra alldeles snart =). Han hade hög feber inatt, så vi får hoppas på att toppen var då...

Imorgon ska jag handla lite iallafall. Skönt att komma ut!

Andreas kommer hit imorgon och ska stanna till på Söndag. På Lördag är det fotboll, får se om vi ska gå... Jag måste iallafall förbi jobbet på Lördag. Sen på kvällen ska Fredrik på Metallica. Sören ska med, så jag och Drutten ska väll "leka" med mamma hela kvällen =)...

Snart ska jag sätta igång med maten. Idag blir det kalvfilé och potatisgratäng.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0