Förlåt Linda!

Glömde ju bort att Linda var med igår hos Semlis oxå... Förlåt!

Idag har jag varit hos Denise och gosat med Felicia hela dan typ =). Iallafall fram till 15.30. Då hämtade jag och Fredrik Ronja. Vi släppte av F på Jarlaberg, han skulle på fotboll. Sen gasade vi ut till Linda och hon bjöd på middag, Lasagne, och kaffe. Jätte gott! Sen plockade vi upp en glad Fredrik vid Maxi, ja Hammarby vann med 1-0 mot Malmö.

Veronika ringde och frågade om jag skulle med ut och gå, men jag sa nej, jag pallar inte. Ångrar det lite nu... Hade varit skönt med en promenad. Får se om jag går ut och går i min ensamhet sen. Fredrik ska ju ändå basta...

Ja, det var väll allt för idag...

Kommentarer
Postat av: Linda (L2)

hahahah fan va gullig du de, ett inlägg med mitt namn som rubrik... mysigt att ni kom idag, tack för ikväll...kraaaaaam

2009-05-17 @ 22:40:30
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0