Lördag

Var dålig igår på att uppdatera min lilla blogg...

I Torsdags kväll åkte jag iallafall upp till Semlis och drack vin. Ronja drog tidigt, så det var bara jag och Semlis. Det var mysigt...

Igår började jag dagen med en promenad på typ 1 timme med Veronika och Bonzo. Skönt att promenera på morgonen så man kommer igång. Sen satt jag, Veronika och Carina ute och drack kaffe och åt jordgubbar. Himla gott =). Satt där i godanro när Fredrik ringde och sa att jag skulle åka hem för att dom hade sjösatt båten. Så hem och hämta flytvästar och iväg till Gröna Lund med båten. Helt underbart!

När vi kom hem hämtade jag bara 1 flaska vin och min jacka och åkte upp till Semlis. Ronja och Anneli var där oxå. Och efter en stund kom Veronika och Emma. Det var trevligt, men jag var så himla trött...

Idag ska vi nog ut med båten =). Sen vet jag inte vad som händer. Funderar på att ta det lugnt ikväll...

Nu ska jag läsa lite bloggar, och sen ta mig ut på en promenad tänkte jag.

Ha en underbar dag i solen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0