Måndag...

Idag har jag träffat Denise och Fabian på dan. Vi var på barnens hus och ICA Maxi. Sen käkade vi lunch på McDonalds. Efter det blev det kaffe hos henne. Jag var helt slut, så jag åkte hem och tänkte vila lite, men nej... Jag började städa istället. Känner nu att jag skulle ha vilat =(. Fixade middag tills älskling kom hem och sen åkte jag och Veronika till Sickla. Jag köpte ett par jeans, ett linne och strumpor. Sen hakade jag på henne hem och drack kaffe. Nu är jag hemma och funderar på att gå ut på promenad... Fredrik kollar ju på fotboll, så han lär ju inte hänga med =(.

Imorgon kl 8.30 kommer Veronika och Bonzo hit. Vi ska ta en morgonpromenad. Skönt! Sen får jag väll se vad som händer. Kanske träffa Denise och Fabian?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0