Seg

Ja, är seg idag, funderar på att lägga mig på soffan och sova en timme eller nåt...

Igår var jag hos Emma och drack kaffe på förmiddagen. Sen bjöd Denise och Patrik oss på middag. Jag ville gå ut och gå, men det var ju så jävla kallt... Blev bara promenad från dom och hem. Fredrik kollade på fotboll och jag var rastlös, så jag åkte till Semlis och drack en kaffe. Blev jätte trött och åkte hem. Satt vid datorn en liten stund och kände hur det kröp i kroppen, så jag gick ut fast det var kallt. Gick en promenad på straxt över 1 timme. Jätte skönt! Sen kunde jag sova gott, när jag blivit av med energin jag hade i min kropp...

Idag har jag varit med Sally på "spa". Bad, kammning och kloklippning. Hon är så fin nu!

Ska borsta ur mitt nytvättade hår nu, och sen lägga mig på soffan.

Puss

Kommentarer
Postat av: veronika

Ja viss ahar det bra =P

2009-05-21 @ 18:24:06
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0