Tråkigt väder...

Man blir ju less på det här vädret. Vill ha sol!

Morgonen började med en promenad med Veronika och Bonzo. Sen drack jag och Verra lite kaffe här. Hon var lite stressad, så hon åkte ganska fort. Jag åkte upp till Semlis och drack lite mer kaffe, och nu funderar jag och Ronja på att dricka ännu lite mer kaffe =).

När Fredrik kommer hem från jobbet ska vi köra upp Sally till mamma och Sören. Hon ska vara där en vecka... Så passar vi på att bli bjudna på middag oxå ;).

Ronja och jag kom fram till att det blir kaffe hos Semlis om vi är välkomna...

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också dricka kaffe =(

2009-05-05 @ 15:03:54
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0