Underbara lördag =)

Det är Lördag och vädret utanför är ju helt underbart! Kunde livet bli bättre?

Sitter hos Ronj, hon har bjudit på frukost på balkongen. Hur mysigt som helst... När hon är färdig ska vi plocka upp Aida och sen åka till forum. Ronja ska shoppa lite och jag skulle behöva köpa en present till Andreas Lundgren. Vet inte riktigt vad bara?! Sen blir det väll lunch på café creme. På deras uteservering =).

Igår bjöd Veronika och Magnus på middag, grillat. Jätte gott! Fredrik och Magnus blev bra tankade... Men ikväll är det min tur ;). Semlis ska bjuda mig, Ronja och Anneli på middag. Hon ska göra kycklinggryta, smaskens...

Nej, nu ska jag ut och sitta på balkongen i den underbara solen. Jag blir så lycklig av det här vädret!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda (L2)

jag va också med!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 12:32:55
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0