Imorgon

är det 1: a december, och igår var det 1: a advent... Fan vad tiden går fort...

Jag jobbade på i Lördags, och sen på vägen till bilen träffade jag Arvin som jobbade i infot på Takida så vi rökte en cigg och sen gick jag med honom in på konserten. Hittade mina systrar och Annelie direkt och hängde med dom i typ en kvart för att sen känna hur trött jag egentligen var. Så jag åkte hem och gick och la mig direkt...

Igår började jag och Fredrik dagen i Mölnvik. Först frukost på Kaveln och sen rusta. Efter det åkte vi hem för att julpynta. Fredriks föräldrar kom förbi på en fika. Sen blev det middag och bingo- lotto hos Daniel och Stefan. Vann ingenting =(. Men spelar man inte så kan man ju aldrig vinna heller =).

Idag har jag varit hos Emma och druckit kaffe. Sen åkte jag till Veronika där vi (hon) lagade lunch. Ronja och Sandra kom dit oxå. Efter lunchen slingade hon mitt hår och klippte mig =).

Nu på kvällen har jag och Fredrik ätit våfflor och kollat på flickan som lekte med elden. Fick låna den av Veronika och Magnus. Den var bra, men dåligt slut tycker jag...

Ska slå in lite julklappar nu =).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0