Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmys =)

Ja snart iallafall. Det är ju Fredag imorgon.

Ronja, lilla gumman. Vad vill du att jag ska skriva om då? Kanske vad jag har gjort idag?! Dagen började med lite tv-tittande och surfande. Sen åkte jag, RONJA och Andreas till Herrgår´n och käkade lunch för att sen bege oss till Mölnvik och träffa upp Denise och lilla Flisan. Sen åkte jag och Denise hem till henne och lagade mat, eller Denise lagade mat, jag filade naglarna och Patrik och Fredrik halvsov. Sen drog killarna hem till oss för deras "styrelsemöte" i bastun som dom har varje Torsdag när vi kollar på Mammas pojkar =). Det programmet är ju underbart! jag bara älskar Naima, Bobbys mamma.

Nu ska jag röka och sen sova. Jag har inte slutat ännu, men har dragit ner =). Det är ju alltid en början...

Puss kram och go´natt

Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Hoho här kommer jag =)



Vet faktiskt inte när vi åker, blir när alla har råd! Emma skulle börja spara och jag med..



Men hoppas att det kan hända kanske i februari-mars nån gång..

Kolla med karl hemma och se ifall du får spara för en ullareds resa =)



Kram kram

2009-11-19 @ 22:46:00
URL: http://familjenhietala.blogg.se/
Postat av: ronja

usch hur kan du tycka om bobbys mamma?? hon e ju GALEN!!!! Puss

2009-11-22 @ 23:57:57
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0