Så kan det gå...

Vet inte varför jag skrev den rubriken, men det är ju en rubrik iallafall =).

Nu sitter jag på jobbet. Väntar på att få sluta. Då blir det järnet hem till Denise för lite Torsdagsmys framför tv:n, vi kollar ju på mammas pojkar varje Torsdag =). Grabbarna är alltid hos oss och bastar då...

Kryssningen gick bra, bara det att när vi kom på båten tyckte vi att Felicia kändes lite varm. Denise tog febern på henne som landade på 39,6 grader. Stackars lill- Fia =(. Denise hade åkt ifrån alvedon till henne, men hade med sig till Fabian, så hon fick 1/3 av en sån. Men febern gick inte ner... Helt plötsligt började hon spy. Inte lite matspya utan ordentligt. Vi fick träffa läkaren på båten och han sa att vi måste hålla koll på hennes andning och att hon måste vara kontaktbar hela tiden. Han sa även att i värsta fall kan man ta sig från båten i helikopter. Men vi fick med oss febernedsättande till henne och gick tillbaka till hytten. Vi somnade väll vid 12 nån gång. Gick upp kl 8 på morgonen. Då hade hon bara 37,5 i feber. Skönt! Vi gick och käkade frukost, sen blev det tax-freen =). Efter det hängde vi i lekrummet... Flisan började kännas sådär kokhet igen så Denise tog febern på henne, och den här gången landade den på 39,7. Stackars barn... Men vi satt kvar i lekrummet så Fabian iallafall fick leka. Han var jätte nöjd med resan trots allt.

Idag har jag varit i Mölnvik med mamma och mormor. Handlade inte så mycket, nåt glitter med belysning i som jag tänkte ha i gardinstången.

Ja, i helgen är det dax för julpyntning =). Det blir väll på Lördag på dan tror jag. Sen ska vi fira Frida kl 16. Hinner inte vara kvar så länge. På kvällen ska jag och Ronja gå på Takida! kul kul!

Jaha ja... Det var väll allt för den här gången.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

usch det är så jobbigt när barn blir sjuka =(



Jag har redan julpyntat =)!



Pussssss

2009-11-26 @ 23:06:08
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0