Vad glad jag blir =)

Läste precis Jonnas blogg. Hon har gett mig en ros där... Sååå söt! Sånt värmer kan jag lova. Tusen rosor till dig med tjejen...

Nu är jag hos Veronika och dricker kaffe. Emma är här oxå. Jenny (haggan) lämnade precis oss för att jobba. Varför ska man jobba när man kan sitta så här och bara mysa?!

Ska vara lite trevlig här nu... Förresten, har kommit fram till att jag ska sluta röka. Nu får det fan vara nog... Men hur ska jag lyckas???

Nån som har några bra tips?

Puss och kram

Ps. Det tåls att sägas igen: Jonna, rosen betyder mycket som jag fick av dig i din blogg =)

Kommentarer
Postat av: ronja

har man viljan så kommer man mer än långt!!! så ge dig faan på d så kommer d att gå gallant!!!! PUSS

2009-11-16 @ 22:23:04
URL: http://rompiss.blogg.se/
Postat av: ronja

uppdattering tack

2009-11-19 @ 22:08:24
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0