Veckan...

Idag har jag varit i Sickla och handlat mat med mamma, mormor, Pullan och Felcia. Så nu är det fullt i kyl och frys igen =). Sen har jag bara latat mig hemma. Sov precis ett tag på soffan. Hur skönt som helst. Ska ut och övningsköra med Ronja senare. Sen ska jag hem och sova...

Imorgon ska jag, Pullan och barnen åka på kryssning. Båten går 18.00 och vi är tillbaka på Onsdag kl 15.30. Ska bli jätte mysigt. Vi ska ta med oss bilen på båten. Smidigt!

På Torsdag jobbar jag eftermiddag/kväll.

På Fredag ska jag och Fredrik ha fredagsmys. Vi ska bara vara hemma. Äta god mat, julpynta och dricka glögg =).

På Lördag kanske vi ska till Nettan och Harri och på Söndag ska vi till Daniel och Stefan på middag och bingolotto, håll tummarna för mig ;).

Ja, det är väll typ så mitt liv ser ut. Känner mig mer död än levande just nu. Det är nog mörkret som gör det. Behöver ha sol!

En bild på min Prins och Prinsessa:



Puss och kram för den här gången


Kommentarer
Postat av: ronja

finaste ungarna!! Puss

2009-11-23 @ 21:47:44
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0