Bilder =)

Nu ska jag bli duktig och börja lägga in lite bilder oxå. Det är ju faktiskt så mycket roligare att läsa då=).

I Fredags åkte jag, Ronja, Semlis och Anne-Lie räkbåten. Det var riktigt trevligt. En resa med en blandning av allt ;). Eller hur tjejer...



Lördagen börjades på IKEA med Flisan, Pullan, Jenny och deras mormor Gunsan...



Sen var det bara att åka hem och fixa sig lite för kvällen som bjöd på middag hos Jyri och Kattis, och sen bowling i Sickla.



Sådär ja. Massa bilder. Duktig jag är! Är det roligare att läsa nu?

Idag 12.30 är det fotboll som gäller. HIF- AIK... Vi ska titta på den hemma i soffan. Veronika, Magnus och lilla Emilia kommer hit =). Vet inte riktigt vilka/om det kommer några mer. Återstå att se. Men alla är välkomna!

Sen ska jag och Fredrik till Daniel och Stefan och käka och spela bingo- lotto =). Håll tummarna för att det blir högvinst!

Ha en underbar dag allihopa!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ronja snickars

mkt roligare att läsa när d finns lite bilde rå kika på ;) men va du tvungen att lägga upp en bild på mig då ja ser ut som ett mongo?????????

2009-10-25 @ 21:45:09
URL: http://rompiss.blogg.se/
Postat av: Novalies mamma

gud va kul med bilder...

Tummen upp för dig gumman PUSSSS!

2009-10-25 @ 22:11:10
Postat av: eronika

åå va roligt med bilder gumman!!!

2009-10-25 @ 22:14:53
Postat av: Novalies mamma

Vi tänkte ha en liten hemma fest och festa loss lite.

Och sen kanske gå ner till Eddys, du är välkommen om du vill???



Pusssss



Inget är bestämt ännu därför har jag inte hört av mig till alla!

2009-10-26 @ 07:11:57
Postat av: Din bästa ;)

Vissa är snyggar än andra PUSS

2009-11-11 @ 11:45:18
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0