Det snöar...

Faan, det snöar ute...

Idag ska jag åka och träffa upp mormor i forum vid typ 10.30. Jag ska köpa en ny väst. Var på stadium i Sickla igår, och då frågade jag om min väst. Det fanns inte kvar nåt dun vid axlarna?! Då sa hon att jag skulle reklamera den och köpa ny, men dom hade inte min storlek där. Nu hoppas jag att dom har den i forum...

Jag hoppas och håller tummarna för att Veronika och Emilia får åka hem idag. Så jag snart får träffa underverket! Men jag sa till Veronika att hon får höra av sig när hon orkar med besök...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: ronja

sååå nu kommenterar ja!!! e du nöjd???

tack för idag! Puss

2009-10-13 @ 18:40:22
URL: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0