Jävla skit...

Jag har fått en blåsa i munnen. En jävla förskylningsblåsa...

Nu sitter jag på jobbet, det är jätte lugnt, vlket är jätte skönt för jag har lite molnande huvudvärk. Innan jobbet har jag hunnit med att agera taxichaufför till mina systrar. Den ena var i G-berg och den andra i Huvudsta (!). Ja ja, vad gör man inte för sina systrar?!

Efter jobbet hoppas jag på att det blir en snabbkaffe hos Veronika. Vill ju klappa lite på magen, för jag tror att Emilia tittar ut imorgon =).

Sen blir det grillning hos Peter och Anne. Mysigt!

Igår var vi hos Jyri och Kattis på pizza- fest. Jätte trevligt, men jag var så trött så det blev inte så sent.

Just det, Drutten kom till oss igår och ska stanna tills imorgon. Alltid lika kul när han är hos oss =). Så imorgon blir det fotboll, Fredrik och Andreas ska stå i klacken och jag och mormor ska sitta på södra.

Ska dricka upp mitt kaffe nu och sen gå och röka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0