Shopping, övningskörning och jobb

Jag, mamma och mormor har varit i Mölnvik idag. Känns som jag har "hängt" där mycket senaste tiden... Mamma bjöd på frukost på bygg- ole. Sen var vi på rusta och efter det på brisak. Mamma och mormor köpte lite saker till mig. Dom är ju för underbara! Vad skulle jag göra utan dom?!

Sen plockade vi upp Ronja och åkte till henkan. Jag och Ronja böt till Semlis bil: Thompa, och Ronja trampade plattan i matten och så var övningskörningen igång. Det gick kanon. Ronja släpptye av sig själv hemma och jag tog med mig Thompa till henkan igen. Gick upp till mamma och åt lunch och drack kaffe =). Sen var det bara att stressa iväg till jobbet, och här sitter jag nu. Det är lugnt här idag... Jag jobbar till typ 20.30, sen blir det att köra rally hem och packa ur all skit ut bilen. Imorgon blir det storhandling på Maxi med mor och mormor... Först jobbar jag några timmar på morgonen.

Nä, nu ska jag jobba lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0