trött...

Ja, jag är verkligen trött nu. Trodde att klockan var typ 21 när klockan var 18.30. Tänkte typ gå och sova...

Jag hittade min väst idag =). Sen tog jag och mormor en fika och gick lite i forum. Mormor köpte en jacka. Jätte fin. Sen åkte jag hem till Ronja och käkade lunch, grönsakswook. Efter det åkte jag hem och satte på kaffe, Veronica Civill kom förbi på en snabbfika. Lagade mat och sen kom Ronja ner. Vi spelade yatzy och åt massa godis =). Har precis kört hem henne...

Imorgon ska jag till Handens sjh med mormor. Hon ska göra gastroskopi... Jag är inte avundsjuk! Sen blir det middag hos mamma och Sören innan vi ska på kalas...

Ska lägga mig på soffan nu.

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0