Dumma, dumma hår =(

Veronika lockade mitt hår idag i typ en timme. Massa hårspray och grejjer, men tror ni att lockarna finns kvar? NEJ! Dom var jätte fina en liten stund, men nu är dom borta. Mitt hår är för tjockt/tungt... Vad ledsen jag blir... Jag skulle ju ha så på dopet. Men nu blir det väll nåt annat då. Bläää!
Det gjorde rent ut sagt skit ont att silkepila benen, men men... Vill man va fin får man lida pin... Visst är det så?!

Har även hunnit med att övningsköra med Ronja en stund. Det gick bra!

Nu ska vi snart äta och sen tror jag att det blir en "ligga på soffan kväll". Kan ju vara skönt det oxå ibland. Om jag inte sticker upp till Semlis en sväng och dricker kaffe =).

Nä hörröni, nu har ni fått 2 inlägg idag ju. Duktig jag har varit =).

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0