=)

Idag har jag varit på den kallade kick- offen på jobbet. Det var bra, men svårt för oss att följa när vi oftast jobbar under stress vid fotboll och hockey =(. Men det var iallafall bra och han som pratade var lätt att lyssna på...

Vi kom hem här för typ 10 minuter sen. När jag kom från jobbet blev det en kaffe hos Veronika, hem och hämtade Fredrik, Andreas och Fredriks pappa. Körde Stefan (pappan) till Henkan och sen åkte vi till forum. Fredrik köpte både jackan och västen till mig =). Han är bra snäll han. Sen åkte vi till Athena kolgrill i Hammarby Sjöstad och käkade. Direkt efter det gick vi direkt till grannarna, Lotta och Bosse. Jätte trevligt, jag och Lotta drack ett par glas vin. Mysigt!

Nu blir det sängen för mig. Är så trött. Kommer somna ovaggad ikväll kan jag lova =).

Puss och kram från mig till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0