Glad =)

Dopet gick jätte bra igår. Felicia var hur snäll som helst, bara log hela dopet typ =). Min dikt gick bra att läsa. Halva dikten läste jag jätte fort, sen kollade jag på lilla Flisan och hon bara log mot mig, då blev jag jätte lugn och läste andra halvan långsammare =).
Sen åkte vi hem till Denise och Patrik och fikade massa gott... Jag och gudfar Alex fick äran (?) att öppna alla paket, och hon fick massa fint. Efter paketöppningen började folk åka hem. När alla utom vi och Dennis och Anna hade åkt hem begav vi oss till Herrgår´n och åt middag. Maten var jätte god, synd bara att vi fick vänta 1½ timme för att få den. Sen åkte vi tillbaka till Denise och Patrik...


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0