Helguppdatering

Fredag: Middag hos Semlis. Det var jag, Semlis, Veronika, Denise och lilla flisan. Jätte trevligt! Sen när dom andra åkte hem drog jag och Semlis till Eddy´s. Det blev ju faktiskt riktigt skoj där...

Lördag: Skulle bestå av städning, men det fixade min älskade Fredrik =). Han är ju så himla underbar! Istället åkte jag med Denise, Patrik, Fabian och Felicia till Nyckelviken. Där träffade vi upp Zebbe och Saga, Jessica och Wilma, Jenny och Tilda. Vi kollade på djuren, tog en fika och sen åkte vi hem.
På kvällen kom Jyri, Kattis, Denise, Patrik, Fabian, Felicia, Harri, Louise, Nisse och Freddy hit. Vi åt kycklingspett med potatissallad/sallad. Senare kom Ronja och Aida förbi en snabbis oxå. En bra dag/kväll!

Söndag: Lugn förmiddag framför tv:n/datorn. Sen åkte jag upp till jobbet och jobbade på HIF- Örebro. Efter jobbet åkte jag till Henkan och hämtade hem Sally. Hon var hos mamma och Sören över helgen. Sally och jag åkte hem och slappade i soffan =). Fredrik kom hem, inte alltför glad, efter fotbollen. Blev en lugn hemmakväll =).

Igår var jag och Denise på banken och öppnade ett konto till  lilla Felicia. Jag satte in hennes doppresent där på en gång, så nu är det fixat. Sen skulle Denise boka en massage tid, och hon bokade även en åt mig! Fan vad skönt det ska bli. Tack snälla snälla gumman! Vi ska iallafall på det på Torsdag kl 10 och 11. När hon är på massage ska jag passa lilla Flisan =). Sen handlade vi en snabbis på coop i g-berg. Hem och hämta Fabian och sen ut och gå med Veronika. Hon hade med sin svågers hund, Dogge, så Fabian gick stolt med honom i kopplet där. Bonzo får han vänta med att hålla ett par år, eller vad tror ni? Medans vi var ute och gick bjöd Fabian hem mig, Fredrik, Veronika och Magnus på paj med vaniljsås senare på kvällen =). Så det var bara för stackars Denise att gå hem och baka... Det blev jätte gott...

Idag ska jag till Chilla och färga mina fransar och vaxa mina bryn. Sen vidare till Veronika för att silkepila mina ben. Så en spa dag med andra ord...

Nu ska jag börja fixa iordning mig här. Men ha en kanondag allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: veronika

va roligt med uppdatering! fortsätt så =D

2009-09-15 @ 16:37:21
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Novalies mamma

va duktig du har blivit påatt uppdatera... KUL =)



Pussss

2009-09-15 @ 22:10:35
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0